در سال 1362 تحت عنوان مجتمع بهداشتکاران دهان و دندان در ساختمانی که هم اکنون مجتمع پزشکی نام دارد مجموعه ای وجود داشت که تا سال 1372 چندین دوره فارغ التحصیل بهداشت کار به جامعه عرضه داشت. در سال 1372 ساختمان اصلی دانشکده فعلی تکمیل شد و مجتمع بهداشتکاران تعطیل و کادر اداری مجتمع به محل فعلی دانشکده دندان پزشکی منتقل گردید. اولین سری دانشجویان این دانشکده در سال 1377 فارغ التحصیل شدند. در سال 1381 در محوطه دانشکده، ساختمان جدید به عنوان انبار و نیز برای سکونت اعضاء هیأت علمی ساخته شد و در اواخر همین سال یک زمین به فضای دانشکده اضافه شد. دکتر محمد خاکساری اولین رئیس این دانشکده بوده و اکنون دکتر معصومه صدر سمت ریاست را دارد.
کتاب دانشکده های دندان پزشکی ایران -سال 1382
در سال 1362 تحت عنوان مجتمع بهداشتکاران دهان و دندان در ساختمانی که هم اکنون مجتمع پزشکی نام دارد، مجموعه ای وجود داشت که تا سال 1372 چندین دوره فارغ التحصیل بهداشتکار به جامعه عرضه داشت. در سال 1372 ساختمان اصلی دانشکده فعلی تکمیل شد و مجتمع بهداشتکاران تعطیل و کادر اداری مجتمع به محل فعلی دانشکده دندان پزشکی منتقل گردید و اولین سری دانشجویان دندان پزشکی در همین سال(1372) وارد این دانشکده شدند. اما تجهیزات دندان پزشکی در سال 1374 به طور کامل از محل مجتمع سابق به محل فعلی دانشکده منتقل شد. اولین سری فارغ التحصیلان دندان پزشکی در سال 1377 فارغ التحصیل شدند. در سال 1381 در محوطه دانشکده ساختمان جدیدی به عنوان انبار و نیز برای سکونت اعضای محترم هیات علمی ساخته شد و در اواخر همین سال یک زمین به فضای دانشکده اضافه شد.
اطلاعات کلی هیئت علمی و دانشجویان
تعداد اعضاي هيأت علمي:
استاد : -
دانشیار : -
استادیار: 10
مربی : 4
تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشکده:
علوم پایه دروس اختصاصی
خانم 33 36
آقا 21 45
گروه های آموزشی مصوب: ارتودنتیکیس، جراحی دهان، فک و صورت، دندان پزشکی کودکان، بیماری های دهان و تشخیص، آسیب شناسی دهان و فک، رادیولوژی دندان، اندودنتیکس، دندان پزشکی ترمیمی، پروتز دندانی و پریودنتیکس
نحوه آشنایی با دانشکده: دانشجويان تازه وارد طي يك جلسه معارفه با دانشگاه و دانشكده آشنا مي شوند. به اين دانشجويان دفترچه راهنما ارائه مي شود كه شامل تاريخچه و مشخصات كلي دانشگاه و دانشكده،قوانين و مقررات آموزشي، تسهيلاتي كه دانشكده در اختيار دانشجويان مي گذارد و نحوه استفاده از آنها، مرجع و نحوه رفع مشكلات دانشجويي از جمله مشكلات آموزشي،تحصيلي، مشاوره هاي خانوادگي و تربيتي و ... است.به هيأت علمي دفترچه راهنما ارائه نمي شود.